رادیو جوان | دانلود آهنگ جدید

خرید بک لینک فالو | چگونه بک لینک قوی ساخت و ایجاد کنیم؟ - رادیو جوان

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خرید بک لینک فالو | چگونه بک لینک قوی ساخت و ایجاد کنیم؟

دسته بندی : موزیک تاریخ : جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

چگونه می‌توان بک لینک‌های با کیفیت دریافت کرد؟

اگر می‌خواهید لینک سایت شما در سایت‌های با کیفیت قرار گیرد، مسلماً تولید محتوا وبسایت شما نیز می‌بایست کیفیت‌های لازم را داشته باشد. نوشتن مقالات کاربردی و با کیفیت توجه صاحبان سایر وبسایت‌ها را به وبسایت شما جلب کرده و احتمال قرارگیری لینک مطالب سایت شما در وبسایت ‌آن‌ها را افزایش می‌دهد. در نظر داشته باشید، مقالات با کیفیت، تحقیقی می‌باشند و کپی شده از سایت‌های دیگر نیستند.

 

بک لینک نوفالو نیز بر سئو تاثیرگذار است؟

طبق اعلام گوگل بک لینک نوفالو ارزش و اعتباری را به سایت ما منتقل نمیکند ولی ایجاد تعادل میان تعداد لینک های فالو و نوفالو یکی از معیارهای مهم الگوریتم پنگوئن برای تشخیص طبیعی بودن لینک سازی خارجی سایت است. در نتیجه حضور لینک های نوفالو میتواند احتمال جریمه شدن سایت را به شدت کاهش دهد.

رایج ترین روش های لینک سازی خارجی چیست؟

کیفیت محتوای شما مهمترین دلیل برای دریافت لینک از سایت های دیگر است. با این وجود روش هایی برای لینک سازی وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

خرید بک لینک متنی
خرید رپورتاژ آگهی
فعالیت در شبکه های اجتماعی
ساخت پروفایل در سایت های معتبر
کامنت گذاری در سایت های مرتبط

 

آیا بک لینک‌ها رتبه‌بندی را بهبود می‌بخشند ؟

بک لینک” به شما کمک می‌کند تا جایگاه بهتری در موتورهای جستجو داشته باشد و موجب افزایش بازدید سایت خواهد شد. اگر محتوایی از وبسایت شما با متن انچر تکست مناسب در سایت دیگری لینک شود، آن محتوا به سرعت در موتورهای جستجو افزایش رتبه خواهد داشت. بهتر است تمرکزتان را بر روی بهبود رتبه کلمات کلیدی و صفحات داخلی وبسایت قرار دهید .

 

بک لینک ها چگونه توسط گوگل ارزش گذاری میشوند؟

بک لینک هایی که از سایت های مختلف به سایت شما ایجاد میشود ارزش و اعتبار یکسانی از دید گوگل نخواهند داشت. گوگل تلاش میکند فاکتورهای مختلفی را برای تعیین ارزش یک بک لینک لحاظ کند که مهمترین آنها به شرح زیر است:

۱- اعتبار دامنه یا Domain Authority در بک لینک
فاکتورهای بسیاری برای تعیین اعتبار دامنه شما لحاظ میشود که برخی از آنها عبارتند از عمر دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک های دریافتی ، تعداد لینک های خروجی ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و … . هرچقدر اعتبار دامنه ای که به شما لینک داده است بیشتر باشد ارزش بک لینک و تاثیر آن بر جایگاه شما بیشتر خواهد بود.

۲- اعتبار صفحه یا Page Authority در بک لینک
اعتبار صفحه شباهت زیادی به اعتبار دامنه دارد ولی برای یک صفحه خاص از آن دامنه محاسبه میشود. ممکن است دامنه اعتبار بسیار بالایی داشته باشد ولی صفحه ای که از آن لینک دریافت کرده اید اعتبار پایینی در آن دامنه داشته باشد. میزان اعتبار صفحه معمولا براساس لینک سازی داخلی سایت به آن صفحه و بک لینک هایی که مستقیما برای همان صفحه ایجاد شده است تعیین میگردد.

صفحاتی که لینک سازی داخلی خوبی داشته باشند معمولا اعتبار بالایی نیز خواهند داشت. بعنوان مثال صفحاتی که در منوی اصلی سایت هستند معمولا معتبرترین صفحات آن دامنه خواهند بود.

برای بررسی پیج اتوریتی و دامین اتوریتی ابزارهای مختلفی وجود دارند که بهترین آنها عبارتند از Serpchecker که توسط سایت mangools.com معرفی شده و open site explorer که ابزاری قدرتمند از سایت moz.com است.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
1,181 مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 3036
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


مطالب محبوب
تبلیغات متنی