رادیو جوان | دانلود آهنگ جدید

خرید گوشی شیائومی از نمایندگی تسک میران - رادیو جوان

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خرید گوشی شیائومی از نمایندگی تسک میران

دسته بندی : موزیک تاریخ : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰

با توجه به آن که امروزه نام شیائومی در میان کاربران تلفن های هوشمند بسیار محبوب شده و در سراسر جهان نیاز به فروش حضوری و آنلاین این برند احساس شده است، تسک میران با ایجاد فروشگاه شیائومی در ایران توانسته طرفداران را برای خلق تجربه ای لذت بخش خشنود نماید.

دلایلی که خرید گوشی شیائومی از نمایندگی تسک میران را رضایت بخش ساخته، بدین شرح هستند:

  1. نمایش تنوعی از بهترین گوشی های شیائومی

در سایت تسک میران مشخصات فنی، توضیحات تکمیلی، قیمت جدیدترین و بهترین گوشی های شیائومی از جمله گوشی های پوکو در کنار مدل های قدیمی تر این کمپانی موجود می‌باشند. اگر در خرید دو یا چند گوشی مردد هستید، نمایندگی تسک میران برای شما امکان دیدن مشخصات هر گوشی را تنها با کلیک بر گزینه مقایسه و انتخاب تلفن هوشمند مورد نظر به وجود می‌آورد. بنابراین می‌توانید با ملاحظه جدول مشخصات فنی هر گوشی کنار دیگری به خرید بهترین گوشی شیائومی، دست یابید.

علاوه بر این که با خرید گوشی شیائومی از سایت تسک میران می‌توان مراحل سفارش گوشی را از لحظه خرید تا دریافت بر پنل کاربری مشاهده کرد، بیمه حمل و نقل به همراه بسته بندی شیک و مستحکم نیز شامل گوشی هوشمند شما می‌گردد.

اما کانال های خرید از تسک میران تنها به خرید آنلاین از سایت می ایران محدود نمی‌شوند. بلکه فروشگاه‌ حضوری تسک میران و فروشندگان گوشی شیائومی با گارانتی تسک ‌میران در تمام ایران را نیز در بر می‌گیرد.

  • فروشگاه شیائومی قیطریه؛ خریدی با آرامش

فروشگاه شیائومی واقع در محله قیطریه تهران برای خریدارانی که با شیائومی آشنایی ندارند، به راهنمای خریدی دلنشین تبدیل گشته است. به این دلیل که مشتریان می‌توانند تنوع گوشی‌های هوشمند از جمله جدیدترین گوشی های شیائومی را به طور نزدیک ملاحظه و اطلاعات جامع هر یک را با راهنمایی فروشندگان فروشگاه بررسی نمایند تا به هدف خرید گوشی شیائومی با گارانتی معتبر نزدیک تر گردند.

  • تمام کشور با گارانتی تسک میران

علاوه بر خرید آنلاین از سایت و فروشگاه حضوری تسک میران، راه دیگر خرید گوشی شیائومی اصل با گارانتی معتبر، فروشگاه های تلفن های همراه هوشمندی هستند که در سراسر ایران گوشی شیائومی را با گارانتی تسک میران عرضه می‌نمایند. بنابراین تسک میران در تمام ایران برای طرفداران گوشی شیائومی خریدی آسوده را فراهم ساخته است.

  1. قیمت مناسب تسک میران برای گوشی های شیائومی

قیمت گوشی شیائومی یکی از عوامل تأثیرگذار بر فروش جهانی و گسترده این برند در سالیان اخیر بوده است. چرا که شیائومی با ارائه بهترین کیفیت به خریداران مسیرهای انتخابی بسیاری ارائه می‌دهد تا با توجه به هدف استفاده از میان گوشی های سری پوکو، سری می و سری ردمی بهترین را تهیه نمایند. در ایران نیز تسک میران با ارائه قیمت مناسب برای این گوشی های اصل سعی دارد تا تمام ایرانیان را در داشتن یک گوشی با بالاترین قابلیت ها و گارانتی معتبر شیائومی همراهی نماید.

  1. خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شیائومی

برخورداری گوشی شیائومی ازگارانتی اصلی، خرید آن را لذت بخش تر می‌نمایند. تسک میران نیز با ارائه خدمات گارانتی اصل شیائومی نشان داده که مهم ترین موضوع مورد توجه،‌ آسایش و اطمینان خاطر مشتری برای خرید است. اما چه مواردی در دسته بندی گارانتی تسک میران جای می‌گیرند:

  1. ۱۸ ماه گارانتی برای آسودگی مشتری: تسک میران با ارائه گارانتی ۱۸ ماهه بر روی گوشی های هوشمند شیائومی از زمان فعال سازی تلفن تا پایان مدت گارانتی، تعمیرات یا تعویض قطعات گوشی را انجام می‌دهد.
  2. خدمات پس از فروشی که رضایت مشتری را فراهم می‌سازد: اگر مدت گارانتی تمام شود و مشکلاتی مانند حادثه ای که منجر به خرابی گوشی شود، رخ دهد گوشی مشتریان با پرداخت هزینه ای مشخص در تسک میران تعمیر خواهد شد.
  3. قطعات اصل همه مدل گوشی شیائومی: اگر قطعه ای از گوشی شیائومی مشتری نیاز به تعویض داشته باشد، تسک میران با دارا بودن قطعات اصل گوشی های جدید و قدیم شیائومی به راحتی و بدون نگرانی قطعه مورد نظر را تعویض می‌نماید.
  4. ارتباط با مشتری برای خدمت رسانی بهتر: پس از خرید گوشی شیائومی با گارانتی تسک میران واحد CRM یا ارتباط با مشتریِ شرکت با مشتریان تماس حاصل می‌نماید تا میزان رضایت کاربران را ارزیابی کند. بنابراین واحد ارتباط با مشتری پل ارتباطی خریداران با مدیریت نمایندگی تسک میران بوده تا نظرات ایشان شنیده و در صورت وجود مشکل، برطرف گردد.
  5. پاسخ به سوالات: پشتیبانی آنلاین از طریق نمایندگی تسک میران به سه صورت انجام می‌پذیرد: پشتیبانی آنلاین، واحد مرکزی خدمات و مرکز تماس یا Call Center که در هر سه زمینه متخصصین مجرب سوالات مشتریان را پاسخ می‌دهند.
  6. خدمت به تمام ایران: سی شعبه فعال نمایندگی خدمات تسک میران در سراسر کشور وجود دارند تا با راهنمایی و خدمت رسانی توسط افراد فنی و متخصصین ماهر بهترین را بر اساس گارانتی تسک میران ارئه دهند.

تسک میران انتخاب کسانی که بهترین را می‌خواهند

تسک میران نمایندگی معتبری برای شیائومی شناخته می‌شود که از مرحله خرید تا خدمات پس از فروش، همیشه همراه مشتریان است. بنابراین با خرید گوشی شیائومی با گارانتی این شرکت نه تنها از بیشترین تنوع و مناسب ترین قیمت گوشی شیائومی برخوردار خواهید شد، بلکه می‌توانید تا مدت ها از گارانتی و یا خدمات پس از فروش آن نیز بهره ببرید.

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]
1,887 مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 3036
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


مطالب محبوب
تبلیغات متنی