رادیو جوان | دانلود آهنگ جدید

دندانپزشکی کودکان و اطفال اصفهان – دکتر مریم حاجی احمدی - رادیو جوان

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دندانپزشکی کودکان و اطفال اصفهان – دکتر مریم حاجی احمدی

دسته بندی : موزیک تاریخ : پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

دکتر مریم حاجی احمدی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و
عضو مرکز تحقیقات علوم دندانی دانشکده دندانپزشکی اصفهان و همچنین یکی از اعضای انجمن دندانپزشکی کودکان ایران هستند که در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی کودکان و اطفال اصفهان می توانید با شماره تماس ۰۹۱۳۷۸۹۱۲۶۹ در واتساپ در ارتباط باشید و یا به آدرس زیر مراجعه کنید :

آدرس:اصفهان، خیابان توحید میانی – بین چهارراه پلیس و خیابان مهرداد – رو به روی پارکینگ توحید – ساختمان میلاد ۲- طبقه فوقانی مطب دکتر فریبا اشتری و داروخانه دکتر معمار منتظرین (طبقه دوم)

مراجعه به دندانپزشکی کودکان و اطفال اصفهان یعنی برطرف شدن مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودک شما و تضمین سلامتی دندان های کودک در آینده.

  • ترمیم و روکش دندان های شیری و دائمی
  • پالپکتومی یا عصب کشی دندان شیری
  • فضا نگهدار برای دندان های شیری
  • ارتودنسی پیشگیرانه
  • فلورایدتراپی
  • شیاربندی دندان های دائمی
  • درمان های دندانپزشکی تحت آرام بخشی و بیهوشی

بخشی از خدماتیست که دندانپزشکی کودکان و اطفال اصفهان ارائه می دهد.کلینیک دکتر مریم حاجی احمدی با بهره گیری از آخرین توصیه های روانشانسی کودک و در محیطی دلنشین و شاد ، به  عدم ترس کودک شما از دندانپزشک و ثبت یک خاطره خوب در ذهن او از روند درمان آسیب های دندان کمک می کند.

با مراجعه به دندانپزشکی کودکان و اطفال اصفهان از آسیب هایی که در آینده ممکن است در دهان و دندان کودک شما رخ دهد جلوگیری خواهید کرد.خصوصا زمانی که دندان های دائمی کودک شما در حال رشد هستند حتما توصیه میکنیم به دندانپزشک کودکان مراجعه کنید تا روند رشد دندان ها بدون هیچ اشکالی صورت گیرد.

دندانهای کودکان نقش مهمی در سلامتی کودک ایفا می کنند که تغذیه ، زیبایی ، صحبت کردن و تعیین مسیر رویشی دندانهای دائمی را تحت تاثیر قرار می دهند.

این به آن معنیست که در صورتی که اشکالی در دندان های کودک وجود داشته باشد ، تغذیه ، زیبایی ، صحبت کردن و تعیین مسیر رویشی دندانهای دائمی کودک نیز با مشکل مواجه خواهند شد که هر یک از این موارد ، بر بخش های دیگر بدن کودک تاثیر داشته و به این ترتیب کل سلامتی کودکان را تحت تاثیر قرار می دهد.

با مراجعه به دندانپزشکی کودکان و اطفال ، تضمین می شود که با برطرف شدن مشکلات دندان کودک ، شرایط مناسب برای رویش دندانهای دائمی مهیا شده و زمینه سلامتی کودک فراهم شود.

دکتر دندانپزشک کودکان با انجام روش های پیشگیری ، محیط دهان کودک را عاری از بیماری و انواع آلودگی خواهد کرد و از بسیاری از نارسایی ها و بیماری های دهان و دندان جلوگیری می کند،به این ترتیب هزینه های آینده برای از بین بردن مشکلات ناشی از پوسیدگی دندان کودک و بیماری های دهانی دیگر نیز کاهش پیدا می کند.

در دندانپزشکی کودکان و اطفال اصفهان خانم دکتر مریم حاجی احمدی ، روزانه تعدادی بسیاری درمان در حوزه ی سلامت دندان کودکان انجام میگیرد و با کادر مجرب و حرفه ای این کلینیک ، هیچ نگرانی ای در مورد سلامتی کودک خود نخواهید داشت.

آدرس و تلفن دکتر مریم حاجی احمدی :

۰۹۱۳۷۸۹۱۲۶۹

اصفهان، خیابان توحید میانی – بین چهارراه پلیس و خیابان مهرداد – رو به روی پارکینگ توحید – ساختمان میلاد ۲- طبقه فوقانی مطب دکتر فریبا اشتری و داروخانه دکتر معمار منتظرین (طبقه دوم)

تماس با ما – کلیک کنید

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 3036
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


مطالب محبوب
تبلیغات متنی