رادیو جوان | دانلود آهنگ جدید

در عرض چند دقیقه، سایت دلخواه خود را بسازید - رادیو جوان

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

در عرض چند دقیقه، سایت دلخواه خود را بسازید

دسته بندی : موزیک تاریخ : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰

امروزه درآمد بعضی از سایت های اینترنتی، بیشتر از کسب و کارهای سنتی است. چون بیشتر مردم ترجیح می دهند برای صرفه جویی در زمان خود، از خدمات آنلاین استفاده کنند. این خدمات فقط مختص خرید کالا نمی شود بلکه شامل آموزش های تخصصی، فروش فایل های آموزشی، ارائه خدمات تعمیرات، گرفتن تاکسی تلفنی، رزرو وقت دکتر و هر مهارتی که فکرش را بکنید می شود

 


قبلا طراحی سایت، پر هزینه و زمانبر بود و فقط کسب و کارهای خاصی اقدام به طراحی سایت برای خودشان می کردند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سایت سازها، شرایط داشتن سایت کاملا تغییر کرده است. سایت سازها به شما این امکان را می دهند تا بدون نیاز به دانش فنی و یک فرد متخصص، بتوانید خودتان سایتتان را راه اندازی کنید.
با توجه به گرایش بیشتر مردم به استفاده از خدمات آنلاین، شما هر کسب و کار و مهارتی که داشته باشید، قطعا برای ارائه بهتر آن، به سایت احتیاج پیدا خواهید کرد. کمترین کاربردی که یک سایت می تواند برای شما داشته باشد، داشتن یک رزومه کاملی از مهارت های شما در اینترنت است و بیشترین کاربردی که یک سایت می تواند برای شما داشته باشد، فروش آنلاین از طریق طراحی فروشگاه اینترنتی برای فروش است.

اگر قصد طراحی سایت برای خودتان را داشته باشید، قطعا در اینترنت جستجو کرده اید و با کلمه هایی مثل طراحی سایت اختصاصی، خرید سایت آماده، طراحی سایت با سایت ساز، فروشگاه ساز و … آشنا شده اید. در ادامه ما می خواهیم ساده ترین، سریع ترین و کم هزینه ترین روش طراحی یک سایت حرفه ای را به شما آموزش دهیم.

برای ایجاد سایت و محتوا گذاری آن، به چه مهارت هایی نیاز دارم؟
معمولا افرادی که در کسب و کارشان به صورت کاملا سنتی پیش رفته اند، تصور می کنند طراحی سایت یک کار پیچیده است و احتیاج به تخصص در زمینه ی برنامه نویسی دارد. این افراد احتمالا تجربه ی کار کردن با سایت سازها را نداشته اند. شاید هم تجربه ی کار با یک سایت ساز حرفه ای را نداشته اند.
اما این اطمینان را به شما می دهم که طراحی و مدیریت سایت با یک سایت ساز با کیفیت، نیاز به هیچ مهارت و تخصص خاصی ندارد و بر خلاف سال ها ی قبل، اصلا کار سخت و پیچیده ای نیست.

طراحی سایت با سایت ساز چه قدر زمان می برد و چه قدر هزینه دارد؟
یکی از اصلی ترین مزیت های سایت سازها، افزایش سرعت ساخت سایت و کاهش هزینه ی تمام شده برای کاربر است. دلیل افزایش سرعت ساخت سایت این است که در سایت ساز همه چیز از قبل برای شما آماده شده است. شما تنها کافی است قالب و طرح اولیه سایت خود را انتخاب کنید سپس شروع به محتواگذاری و سفارشی سازی سایت خود کنید. شما با استفاده از یک سایت ساز فوری و حرفه ای، می توانید تنها در عرض چند دقیقه سایت دلخواه خود را بسازید.
هزینه ی طراحی سایت با سایت ساز، تا حد زیادی به سایت سازی که انتخاب می کنید و امکانات مورد نیاز شما خواهد داشت. مطمئن باشید که طراحی سایت با سایت ساز، قطعا هزینه های بسیار پایین تری نسبت به روش قدیمی طراحی اختصاصی سایت خواهد داشت. چون در سایت ساز، نیاز به نیروی متخصص برای ایجاد سایت ندارید. زیرساخت سایت سازها طوری در نظر گرفته شده که خودتان بتوانید تغییرات لازم را روی سایتتان اعمال کنید. همین کاهش وابستگی، هزینه ی تمام شده را برای شما بسیار کاهش خواهد داد.

چگونه بهترین سایت ساز را برای طراحی سایتم انتخاب کنم؟
تمام مزیت هایی که در بالا گفتیم، بستگی به انتخاب درست شما دارد. همانطور که “هر گردی گردو نیست” ، هر سایت سازی هم سایت ساز با کیفیت نیست. بنابراین اینکه چه سایت سازی را انتخاب کنید، بسیار اهمیت دارد. یکی مواردی که باید در انتخاب سایت ساز به آن توجه داشته باشید این است که کاملا انعطاف پذیر باشد و کار کردن با آن ساده باشد طوری که شما برای کار کردن با آن به هیچ شخصی وابسته نباشید و تمامی تغییرات را بتوانید خودتان روی سایتتان اعمال کنید.
یکی دیگر از روش های شناسایی و انتخاب یک سایت ساز حرفه ای، مشاهده ی نمونه کارهایی است که با استفاده از آن سایت ساز ساخته شده است. با مراجعه به بخش نمونه کارهای آن شرکت، می توانید کیفیت نرم افزار سایت ساز را بسنجید.
سایت ساز هفت ستاره، یکی از بهترین و حرفه ای ترین سایت سازهای ایرانی می باشد که هر آنچه که شما برای طراحی سایتتان نیاز دارید را برای شما فراهم کرده است. برای اینکه کیفیت آن را باور کنید، می توانید هفت روز به صورت رایگان سایت ساز را تست کنید.
برای شروع تنها کافی است قالبی که به سلیقه ی شما نزدیکتر است را انتخاب کنید و طراحی سایتتان را شروع کنید. اگر بخش هایی از قالب مورد پسند شما نیست، اصلا نگران نباشید چون ما سایت ساز را به صورت ماژول محور طراحی کرده ایم تا شما بتوانید بخش های مختلف قالب اولیه را حذف کنید و از ماژول هایی با گرافیک متفاوت و متناسب با سلیقه ی خودتان استفاده کنید.

پشتیبانی از سایتتان را حتما جدی بگیرید:
هر نرم افزاری برای اینکه به درستی کار کند، احتیاج به پشتیبانی خواهد داشت. نرم افزار سایت ساز هم همینطور است برای اینکه کارایی اولیه ی خود را حفظ کند، باید بر اساس تکنولوژی های روز دنیا به روز رسانی شود در غیر این صورت شما پس از مدتی یک سایت کند و پر از باگ را خواهید داشت. قبل از انتخاب سایت ساز مناسب کار خود، حتما به خدمات پشتیبانی آنها توجه داشته باشید.
شرکت نرم افزاری هفت ستاره برای حفظ کارایی، امنیت و سرعت سایت ها، همواره نرم افزار سایت ساز را بر اساس آخرین تکنولوژی ها، به روز رسانی می کند و چون تمامی سایت ها از یک پلتفرم واحد و یکپارچه استفاده می کنند، این به روز رسانی ها به صورت یکپارچه روی تمامی پروژه ها اعمال می شود. لازم به ذکر است که برای پشتیبانی هیچ هزینه ی مجزایی دریافت نمی شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت haftsetare.com مراجعه کنید و سوالات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
1,457 مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 3036
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


مطالب محبوب
تبلیغات متنی